Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.08.2009 00:56 - ПЕПЕЛ ОТ РОЗИ
Автор: mitkolrus Категория: Изкуство   
Прочетен: 1277 Коментари: 1 Гласове:
3

Последна промяна: 11.11.2009 13:06


 

П Е П Е Л     О Т     Р О З И

 

                                        На Радостина

 

Сребриста нишка бавно пропълзява в косите ми

като планински поток под лъчите на обедно слънце.

Среднощен спомен се прокрадва нечакан в съня ми

и буди с почуда заспалата пъпка и дребното зрънце.

 

 

Отмаляла след тежкия ден на неземното щастие

струи обичта върху меката длан на ръката ми.

До премала различна и винаги съща от дързост

любовта непокорна неприлично наднича в душата ми.

 

 

Непременно сама неотменно надменна и сляпа

неотлъчно ме следва една луда любов и гори

непрестанно и странно осветлява пътеката всяка,

и посипва със пепел от рози всяка мисъл дори.





Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mitkolrus - 123
12.11.2009 23:43
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mitkolrus
Категория: Изкуство
Прочетен: 380147
Постинги: 262
Коментари: 448
Гласове: 3461