Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.08.2010 12:30 - Що е то носталгия?
Автор: mitkolrus Категория: Изкуство   
Прочетен: 745 Коментари: 1 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Цитат на деня:

Елеонора Княжева:   eleonoraknyazheva.blog.bg
"Аз съм си в родината, но страдам от друга носталгия. По родината, която имах, като дете. Не ме интересуваше политиката, тогава и не разбирах нищо, но сега тук хората също говорят смешни неща...на роден език, който понякога или трудно разпознавам, защото го дъвчат като турска дъвка или ми говорят неща, които ми звучат, като от друга планета..."

по повод на Една разтърсваща 
Елегия на Rumyana Yordanova  osi4kata.blog.bg/


Тагове:   носталгия,


Гласувай:
8



1. valben - Приветствам те приятелю!
17.08.2010 14:39
Ние не сме на друга планета ние сме си у дома! И трябва да го раберем!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mitkolrus
Категория: Изкуство
Прочетен: 381199
Постинги: 262
Коментари: 448
Гласове: 3461