Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.05.2011 12:52 - На възрастта в средата
Автор: mitkolrus Категория: Изкуство   
Прочетен: 968 Коментари: 0 Гласове:
8



С Р Е Д Н А   В Ъ З Р А С Т

 

Младежките години съм преминал

ала да кажеш, че съм стар – не съм.

По бързея на времето отминало

усещам – в средна възраст съм навлязъл сам .

 

Доскоро не познавах бръчки по челото.

Торбички под очите ми не са тежали.

Но вече съм познал доброто, злото

и нещо в мен за детството ми жали.

 

По-мъдър ли отвсякога съм, боже?

По-умен ли – в сравнение с преди?

На възрастта в средата съм, но може

след мен да не остават и следи.

 

Съмненията се преплитат в мене –

като е средна – още толкова ли имам?

… Среднощ преваля, дявол да го вземе.

Очаквам утро! Имам и да вземам…

 

 

                  М и т к о    К о л е в

 






Тагове:   средна възраст,


Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mitkolrus
Категория: Изкуство
Прочетен: 381243
Постинги: 262
Коментари: 448
Гласове: 3461