Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.02.2013 00:35 - Музика от миналия век: 1987
Автор: mitkolrus Категория: Изкуство   
Прочетен: 1244 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 25.11.2013 12:13


МИГ КАТО ВЕЧНОСТ


музика: Владимир Наумов

текст: Георги Константинов



1. Тодор Върбанов - оригинал
аранжимент: Тодор Върбанов

непреходна и в тоя век:

2. Трио "Сладко и горчиво"
аранжимент:  Трио "Сладко и горчиво"

3. Ивана

Миг като вечност

Още преди да те срещна в живота си, теб аз обичах,
в древни гравюри и улични фотоси, звездна поличба,
в шумни площади и празни понятия, в цирков спектакъл,
по телевизия, по телепатия, теб, само теб чаках.

Колко години без шум са сближавали двата маршрута,
колко причини в света са създавали тази минута,
нежният сблъсък на влюбени атоми, вик на вселени,
още преди да започне съдбата ми..., ти, ти си до мене.

Ти ме въздигаш по стръмните пътища, ти, ти ме възпираш,
моите кошмари и приказни сънища ти, ти режисираш.
Двама се лутаме в болка и истина, в гняв, в гняв и сърдечност.
Тази любов е в безкрая единствена, миг, миг като вечност.

 








Гласувай:
5



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mitkolrus
Категория: Изкуство
Прочетен: 382581
Постинги: 262
Коментари: 448
Гласове: 3461