Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.06.2013 10:47 - 2 1 – 2 2 Ю Н И
Автор: mitkolrus Категория: Изкуство   
Прочетен: 2306 Коментари: 0 Гласове:
3



 

Каква красива нощ! През юни.
Луната в пазвата на облак бавно влиза.
Доверието ляга помежду ни…
Какво съм аз за теб? За мен си Мона Лиза.

Каква прекрасна нощ! През юни.
Пробивайки небесния чадър звездите
се ръсят по телата ни безумни,
оголени от чувствата нескрити.

Каква внезапна нощ! През юни.
От порива до края на мига.
Началото на лятото ни чу ли?
И обич, и безумие – сега!

…Една такава нощ! През юни.
Внезапна! Тиха! Бурна! Страстна!
Далечен спомен в мисли буйни
насън, наяве – все ме стряска.

Митко КОЛЕВ




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mitkolrus
Категория: Изкуство
Прочетен: 382282
Постинги: 262
Коментари: 448
Гласове: 3461