Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.04.2010 23:47 - ДЕН ПЪРВИ ОТ АПРИЛ
Автор: mitkolrus Категория: Изкуство   
Прочетен: 1577 Коментари: 7 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Д е н   П ъ р в и

 

 

Денят е Първи, първи ден

съвсем, съвсем необикновен.

Денят на Рождеството мое

и на Началото ми той е!

 

Денят е Първи в календара

на месечната надпревара

след пролетното равноденствие.

Денят на моето блаженство!

 

Денят е Първи в Първа зодия.

Ден като песен и мелодия.

Навярно смелост е за мен --

ден, в който раждаш се Овен!

 

Денят е Първи - първа радост

на остарялата ми младост.

Денят е първи от април.

Ден, в който аз съм се родил!

 

                   Митко Колев




Тагове:   април,   ден,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. heartshapedbox - Честит Рожден Ден! Жив и здрав ! Аз че ...
03.04.2010 00:21
Честит Рожден Ден! Жив и здрав ! Аз че съм руса ,руса съм, но не разбрах кой ден ти е рожден! Пишеш, че е на 1, пускаш го на 2-ри късно?
цитирай
2. esen - Честито започната нова годинка!!!
03.04.2010 00:32
Здраве, късмет и много, много любов за теб!!!
цитирай
3. mitkolrus - Е, можеше и другия месец да го пусна - това не променя нещата
03.04.2010 00:38
heartshapedbox написа:
Честит Рожден Ден! Жив и здрав ! Аз че съм руса ,руса съм, но не разбрах кой ден ти е рожден! Пишеш, че е на 1, пускаш го на 2-ри късно?

Денят е първи от април.

Ден, в който аз съм се родил!
цитирай
4. valben - Честито и от мен!
03.04.2010 09:04
Честит да е твоят ден, Митко! Бъди все така жизнен и ни радвай с твоите писания. Поздрави от Вал!
цитирай
5. aqualia - Честит рожден ден! Извинявай, че го пропуснах!
03.04.2010 14:13
Щастие, любов, здраве, късмет! Светлина!
цитирай
6. mitkolrus - Благодаря!
03.04.2010 22:36
На всички!
цитирай
7. erato7 - Макар и със закъснение те поздра...
05.04.2010 14:28
Макар и със закъснение те поздравявам и аз като ти желая здраве и сбъдване на мечтите! :))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mitkolrus
Категория: Изкуство
Прочетен: 381130
Постинги: 262
Коментари: 448
Гласове: 3461